2008-06-15

生日卡

这次大马之旅收获不少
照片不多,不敢当街拿相机拍照叻
等下被人骂
等我写好报告,第一时间连同照片PO出来
敬请期待吧!

我回来意外发现有一封信是我的
这封信很特别,从马来西亚槟城寄来的

原来是网友wei_0417(薇婷)寄来的
之前寄生日卡给她
她竟然还记得我的生日,还寄卡过来叻
礼尚往来咯!
她几贴心一下,最pannai就是她料
谢谢你的卡片!

那些想看她庐山真面目,还是别想酱多料
我是不会PO她照片出来滴
只能讲是美女一个
哈哈

In short...
This time round, the trip to Malaysia was a fruitful trip
But not much photos, don't dare to take in public, later kena scolded
Wait for the report when I post it together with the photos

Come back home, surprised by a letter sent from Penang.

It was sent by web-friend wei_0417
She still remember my birthday and sent a greeting card here
Very thoughtful of her

Those want to see her photos can save your thoughts liao
Because I won't post her photos here!
Wahaha!




字体都几美一下
所谓‘老王卖瓜,自卖自夸’,我还是觉得我的比较美
哇哈哈哈!!!

No comments: